۸ بازیکن در لیست فروش یوونتوس-راهبرد معاصر

۸ بازیکن در لیست فروش یوونتوس

باشگاه یوونتوس تصمیم به فروش هشت بازیکن تیم اصلی گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 04
کد خبر: ۲۵۳۲۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ فقط فدریکو کیزا نیست که از برنامه‌های تیم اصلی تیاگو موتا در یوونتوس خارج شده است و هفت نفر دیگر از اعضای تیم نیز در صف خروج از باشگاه قرار گرفته‌اند و باید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به فروش برسند.

کیزا از لیست یوونتوس برای بازی تدارکاتی روز شنبه مقابل برست کنار گذاشته شد. تیاگو موتا، سرمربی جدید یوونتوس پس از پایان بازی تایید کرد که کیزا به دلایل مربوط به نقل و انتقالات از تیم کنار گذاشته شده و به او گفته شده که هر چه سریعتر راه حل جدیدی پیدا کند.

کیزا تنها کسی نیست که از برنامه‌های تیم اصلی در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ خارج می‌شود و همانطور که فابریتزیو رومانو تایید کرده، هفت بازیکن دیگر یوونتوس نیز ممکن است در هفته‌های آینده مجبور شوند که به دنبال باشگاه جدیدی بگردند: دروازه‌بان وویچخ شچنسنی، هافبک همه‌کاره وستون مک‌کنی، مدافعان ماتیا دی‌شیلیو و دانیله روگانی و همچنین فیلیپ کوستیچ، آرتور ملو و هانس نیکولوسی کاویلیا. از بین این هفت بازیکن، برخی از آنها در آستانه جدایی از یووه هستند، از جمله روگانی که قرار است به صورت قرضی به آژاکس بپیوندد و شچنسنی که با انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان در ارتباط است./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار